vineri, 24 septembrie 2010

Cristina Ciobanasu: "Azi, de ziua mea, am primit primul meu inel"

Cristina Ciobanasu, interpreta lui Noor din telenovela „Iubire si onoare”, difuzata de luni pana joi de la 20:30 implineste azi 14 ani. Cu aceasta ocazie ne-a raspuns in exclusivitate la cateva intrebari legate de eveniment.

Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere de pana acum?

Cu siguranta aceasta pentru ca am primit foarte multe flori si cadouri. Dar cel mai mult m-a emotionat faptul ca foarte multa lume a stiut ca este ziua mea si am primit zeci de mesaje si telefoane de felicitare
.

Cum iti vei petrece ziua de azi?

 Am inceput-o la scoala, cu colegii dupa care voi continua acasa, cu familia. Petrecerea o voi avea maine cand alaturi de mine vor fi colegi de la scoala, cei dragi, prieteni apropiati precum Adela Popescu, Diana Dumitrescu, Ioana Ginghina, Alexandru Papadopol sau Corina Hera. Vom avea parte de o petrecere pe cinste.

Ce cadou iti doresti?

Sincer acum nu-mi mai doresc nimic pentru ca am primit deja prea multe. Am primit un set de cercei, un inel, primul meu inel, un buchet de flori superb, filmul Camp Rock 2 pe DVD si multe altele.

Ce dorinta iti vei pune atunci cand vei sufla in tort?

Eu as zice ca nu se spune ca altfel nu se indeplineste dar oricum o sa fie una pe termen lung.

3 comentarii:

  1. La multi ani! Sa cresti mare! Si sa fii fericita,frumoasa,sanatoas si sa ai parte de tot ce iti doresti! Succes la scoala si la filmari! Si bineinteles,succes in viata! Esti foarte talentata si foarte frumoasa :X Succes pe viitoar si sper sa te revad intr-un nou serial si de ce nu sa te vad cu o frumoasa cariera in televiziune :X Mult noroc! Dumnezeu sa te ajute! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. da..as vrea sati zic cristina ca esti fff frumoasa si taleantata.....si pe mine ma cheama la fel...bine...si denisa;)
    te 'besc:*:*:*poop

    RăspundețiȘtergere
  3. tot eu is........:*:*:*poop uite a inceput paa::D:D(a inceput Iubere si Onoare

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari