luni, 27 septembrie 2010

Razvan Fodor va concura in cel de-al zecelea sezon al emisiunii „Dansez pentru tine”

„Nu mi-a placut niciodata sa dansez, am dansat doar banalul blues la bairamurile vremii”, declara cu sinceritate Razvan Fodor, actorul din telenovela „Iubire si onoare”. Cu toate ca discotecile erau pe vremuri un prilej de a vedea fete frumoase mai degraba decat de a dansa, de la jumatatea lunii octombrie, odata cu inceperea noului sezon, Razvan Fodor va fi una dintre vedetele participante la competitia „Dansez pentru tine”.

Daca in viata lui apare teama de ceva, atunci automat va aparea in el si dorinta de a o invinge. Asa a aparut si acceptarea provocarii „Dansez pentru tine” care parea in prima faza imposibila pentru el, omul care nu stie deloc sa danseze.

In viata mi-am dorit tot timpul sa depasesc ceea ce insemna o limita, mi-am dorit intotdeauna sa incerc sa fac lucrurile de care initial mi-a fost teama. Nu imi inchipui un cadru mai bun in care as fi putut sa fac niste picioare pe care eu le cunosteam de „lipite” sa danseze, asa ca atunci cand am primit propunerea, am acceptat pe loc”, povesteste cu sinceritate Razvan.

Desi nu a apucat niciodata sa danseze tango, melodic il prefera in fata celorlalte stiluri de dans, iar din punctul sau de vedere atuul sau in competitia visurilor de la Pro Tv este coregraful.

Desi dupa primele incercari de a invata cativa pasi de dans considera ca se desurca foarte... prost, principala temere a lui Razvan este dupa cum el singur marturiseste „un menisc ciupit si de niste ligamente incrucisate care mi-au dat batai de cap candva

Un comentariu:

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari