joi, 14 octombrie 2010

Majda iti dezvaluie ce isi doreste de ziua ei

Majda Aboulumosha, cea care joaca in telenovela “Iubire si onoare”, rolul Nadirei, implineste azi, 14 octombrie, 23 de ani. Tanara ne-a raspuns la cateva intrebari legate de acest eveniment.

Ai planuri speciale pentru ziua ta?


Pentru mine nu are o semnificatie aparte ziua mea de nastere. De cele mai multe ori am petrecut in familie si alaturi de prieteni.Cu siguranta asa se va intampla si astazi.

Care a fost cadoul cel mai inedit pe care l-ai primit pana acum?

O suzeta, dar aveam cincisprezece ani. Acum ca am mai crescut... poate un biberon :))

Cum ar arata o zi de nastere perfecta din punctul tau de vedere?

Sa fii trezit din somn cu mesaje de “La multi ani!”, sa ti se cante, sa petreci alaturi de oamenii dragi, ceea ce mi se intampla.

Iti faci o lista de cadouri pentru cei apropiati, sau iti place sa fii luata prin surprindere?

Imi plac surprizele. Imi plac cadourile cu valoare sentimentala. M-am bucurat foarte mult in dimineata asta cand m-ai sunat si mi-ai urat “La multi ani!”. Pentru mine conteaza foarte mult sa fiu inconjurata de oameni si faptul ca ei se gandesc la mine e cel mai frumos cadou.

Care este cea mai mare realizare pentru tine, pana acum?

Faptul ca am fost primita in aceasta echipa. Am in continuare vise de indeplinit.

Daca ar fi sa schimbi un anumit moment, care ar fi acela?


Mi-as fi dorit sa ma fi putut bucura mai multa vreme de bunica mea.

Ce iti place cel mai mult de ziua ta?

Ca primesc foarte multe mesaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari