marți, 12 octombrie 2010

Radu Valcan si Madalina Draghici - scena de dragoste sub apa

Radu Valcan si Madalina Draghici fac dragoste sub apa, in piscina, la rasaritul soarelui, in episodul de miercuri, 13 octombrie, al telenovelei “ Iubire si onoare ”,La filmarile ce au avut loc in Turcia in luna mai, Radu Valcan si Madalina Draghici au filmat o secventa de dragoste plina de romantism si pasiune in piscina, la primele ore ale diminetii: “ Scena de dragoste s-a filmat in Bodrum intr-o dimineata la ora 5. Afara era cumplit de frig iar apa era rece. Am incercat sarutul “sub apa ”. La “Actiune!” trebuia sa ne scufundam si sa ne sarutam. Am incercat de mai multe ori pana sa ne iasa, dar a fost o secventa amuzanta ”, spune Madalina Draghici.

Dupa cateva evenimente neplacute pe care le-a trait la recenta ei sosire in Emiratul Beled el Noor, Ilinca (Madalina Draghici) incearca sa se adapteze legilor locale musulmane si imbraca hainele pe care le poarta femeile araboaice atunci cand iese in oras alaturi de Amir. Cei doi indragostiti se plimba pe stradutele pline de flori, alearga, se imbratiseaza si se bucura de fiecare moment petrecut impreuna:

Aproape o zi intreaga am filmat secventele cu plimbarea in Bodrum. Ne-am amuzat cu totii la incercarile esuate ale Ilincai de a bea un suc, de manca sau de a saruta cu burka pe fata. Totusi a fost greu sa stai cu acele haine lungi cand afara erau 40 de grade. Intr-o pauza de filmare, Radu si cu mine, imbracati in hainele arabesti, am mers la o cafenea”, povesteste vedeta ACASA.

Tot in episodul de miercuri telespectatorii pot vedea imagini inedite cu Oxana (Diana Dumitrescu) in timp ce face scufundari in Marea Egee si imagini spectaculoase cu pesti multicolori si flora subacvatica. Diana Dumitrescu, posesoare a unui brevet de scufundari, a fost foarte incantata la filmarea acestor secvente:

Brevetul de scuba diving il am de 3 ani iar pe parcursul acestor ani am tot facut cursuri. Prima data am facut acest curs cu Ducu. Eu sunt acum “Advanced Open Water Diver Nitrox Level” iar el este “Dive Master”, brevet pe care si l-a luat in Turcia. Am vazut locuri foarte frumoase, nave scufundate, un cargo de armata iar sotul meu a vazut si o masina scufundata. Toate secventele  filmate sub apa pentru telenovela sunt filmate de Ducu”, povesteste frumoasa actrita.

9 comentarii:

  1. Va rog sa imi spuneti si mie titlul si cantaretul melodii care se aude in scena cu amir si ilinca in piscina

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, as vrea sa stiu cine cinta si cum se numeste piesa din scena cu ilinca si amir in piscina. multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  3. Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

    RăspundețiȘtergere
  4. buna! Stie cineva cine canta melodia din scena din club ..."hello.." si cum se numeste?

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim iubire si onoare ca ati raspuns la intrebare... radu esti un dulce...

    RăspundețiȘtergere
  6. Shayrine ft Frissco - Hello
    e superba.:-X

    RăspundețiȘtergere
  7. buna!vreau sa ii intreb pe Madalina si Radu daca ei doi sunt chiar impreuna???ve iubesckk sunteti foarte dragutzi urmaresc fiecare serial si nu las-i pierde pentru nimic in lume xxx adelinaa

    RăspundețiȘtergere
  8. va iubesc pe toti sa traiasca iubire si onoare

    RăspundețiȘtergere
  9. Puteti sa-mi spuneti si mie cum se numesc melodiile arabesti exclus Natacha Atlas-Gafsa ? pls :D

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari