joi, 24 martie 2011

Iubire si Onoare episodul 88

Nu rata miercuri 24 miercuri episodul 88 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Iubire si Onoare Episodul 88 part 1
   



Iubire si Onoare Episodul 88 part 2
   

32 de comentarii:

  1. abia astept serialul din aceasta seara.....imi place foarte mult iubire si onoare....este filmul meu preferat este ca filmul Daria Iubirea mea...foarte interesant...astept cu sufletul la gura episodul din aceasta seara...

    RăspundețiȘtergere
  2. postati episodul!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. aha sunt deacord cu tine super sunt ambele filme ............

    RăspundețiȘtergere
  4. s-a schimbat brusc Ovidiu....!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai e si logic ca s-a schimbat .. il inteleg, as fi procedat la fel.E dureros sa pierzi la un moment dat persoanele pentru care ai sacrificat atitia ani si fara folos.

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa parerea mea el lupta mai mult pentru ilinca ...nu cred sa cistige procesul(daca va avea loc) deoarece amir are posibilitati de al intretine pe viktor ilinca nu e deacord sa il ea dar pina la urma urmei viktor este problema deoarece nu doreste ca amir sai fie tatal sau ...dar vom vedea ce se va intimpla ............abia astept seria de astazi ca deobicei joi e cel mai interesant deoarece ne lasa in suspans de ce se va intimpla luni pe a viziona,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  7. postati odata episodul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Va rog postati episodul!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. A-ti putea, va rog sa postati episodul???Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  10. mda de ce nu apare odata e timpul..

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt de acord e un film super, insa nu-mi place cum joaca Ilinca, parca joaca fals. In rest e totul super si ideea filmului e interesanta

    RăspundețiȘtergere
  12. Vad ca nu esti tare amabil, nu sunt acel sau acea care a scris mai sus dar oricum mersi de sait

    RăspundețiȘtergere
  13. mai sus este un sait unde poti vedea prima parte a seriei

    RăspundețiȘtergere
  14. As dori sai felicit pe cei mai tari actori sunt Romiinii,imi place acest serial ard cu nerabdare sa vad episodul 88 va scriu din Italia(Parma)

    RăspundețiȘtergere
  15. la ce ora a fi filmul,ca deja mii somn...

    RăspundețiȘtergere
  16. salutari la baby a mea
    baby hai sa privim serialul acum . pup

    RăspundețiȘtergere
  17. offffffff baby nustiubda ca ma uit azi ca ma doare pincele ca am mincat ca o vitica

    RăspundețiȘtergere
  18. e postat pe: http://stripperi.cabanova.com

    RăspundețiȘtergere
  19. e super serialul...deci chiar ma dat gata

    RăspundețiȘtergere
  20. ovidiu stie ca nu are nici o sansa cu ilinca si se simte neputincios,nu stie sa lupte cinstit si foloseste pe victor...

    RăspundețiȘtergere
  21. da ce sa zic chiar imi place cum joca ilinca si amir e o pareche minunata si cind mai au ei asa cite o segventa de asta ma iemotionala si cum se mai sarura chear imi pare ca se saruta pe bune si ca nu mai exista si altrii in jurul lor.

    RăspundețiȘtergere
  22. e ma enerveaza cel mai mult este ca Amir nu stie sa aleaga din secventele extra de pe casa rezulta ca e indemnat sa duca o viata dubla cu 2 fam 2 sotii...pana cand va continua asa?pana in prezent nu a reusit sa-si mentina nici o promisiune facuta femeii iubite ...i-a promis ca v-a fi fericita si va avea grija de ea - nu a fost ba mai mult era sa si piarda viata !i-a jurat ca o sa fie singura lui sotie dar in momentul cand a aparut oxana a zis ca si-ar dori sa nu fie nevoit sa aleaga...ce e mai rau e ca in continuare desi stie cat de periculoasa e oxana el tot nu se mai hotaraste!

    RăspundețiȘtergere
  23. iubesc serialul acesta foarte mult.il ador nici cuvinte nu mai am.abia astept seria de luni sa ma uit din nou!!cine-i cu mine?????????

    RăspundețiȘtergere
  24. imi place serialul si imi place si de radu valcan-(amir) deoarece joaca foarte bine dar si ceilalti actorori:):)

    RăspundețiȘtergere
  25. postatil odata ca iubesc serialul acesta..........ms mul va iuby pe totyyyyyyyy.

    RăspundețiȘtergere
  26. imi place amir mult mult

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari