joi, 14 aprilie 2011

Iubire si Onoare episodul 100

Nu rata joi 14 aprilie episodul 100 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Episodul 100
   

33 de comentarii:

  1. pina mine cred ca poti astepta......

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare filmul!!!foarte interesant....bravo Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubire si Onoare Episodul 100 on aici ---->>

    http://barbu.ucoz.com/load/iubire_si_onoare/iubire_si_onoare_episodul_100/10-1-0-423

    RăspundețiȘtergere
  4. oare cei cu Ilinka de ce vrea sa se marite cu ovidiu???? mai repede va roooooooooooooh

    RăspundețiȘtergere
  5. pai cum te'ai simti in locul ei sa afli asa cv?
    Oricum se casatoresc toti in aceeasi zi,adica Ovidiu cu Ilinca si Amir cu Karmen:D

    RăspundețiȘtergere
  6. hai bahhhhh mai repede vreau sa vad epppp 100 deoarece eu sunt in turcia si la tv nu se posteaza am 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  7. nu e filmul la adresa aia de mai sus...mincinosule

    RăspundețiȘtergere
  8. da eo shtiu in alta parte unde este
    be be be be be be ebe be

    RăspundețiȘtergere
  9. haideti mai repede ca mor de nerabdare oare tot o sa ramina cu amir???

    RăspundețiȘtergere
  10. mda oare ilinca si amir vor mai fi impreuna

    RăspundețiȘtergere
  11. no sa se mai insoare Amir cu Carmen si Ilinca cu Ovidiu am vazut ce o sa miarga saptamina viitoare ,,,,,,,acasatv.ro iubire si onoare

    RăspundețiȘtergere
  12. mi-a placut mult scena cind jasmin a venit cu coco ..

    RăspundețiȘtergere
  13. mai terminatii...ca filmul nu este postat nicaieri complet saa ca nu are unde sa vedeti continuarea...offff

    RăspundețiȘtergere
  14. "mda oare ilinca si amir vor mai fi impreuna"

    Raspunsu-l meu este DA

    RăspundețiȘtergere
  15. stie cineva ce o sa se intimlpe la nuntile acestora,va rog sa lasasi un comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  16. pina la urma tot Ilinca o sa ramina cu Amir.

    RăspundețiȘtergere
  17. Saraca Cici... :( dar Coco? Cu ea oare ce s-a intamplat? :( abia astept sa vad episodul de luni. :X

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu asifi foarte suparata dar orcum ei ramin inpreuna pentru ca se iubesc

    RăspundețiȘtergere
  19. ce au cautat aceea au gasit...perepetii...

    RăspundețiȘtergere
  20. da,si eu cred asa ceva,nu inteleg cei cu scena aceaqsta ca si amir cu karmen(special ca sai faca in ciuda)

    RăspundețiȘtergere
  21. imi place serialul ,si comentariile si blogul tot.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Foooaaarte tare! Nu mai pot de curiozitate!! Ce o sa urmeze????????????... :O ....

    RăspundețiȘtergere
  23. ard de nerabdare sa vad episoadele urmatoare

    RăspundețiȘtergere
  24. vreau nespus de mult ka ilnka si amir sa fie impreuna

    RăspundețiȘtergere
  25. eiiiiiiiii da in viata reala radu e cu adela popesku ..................ke mii kiuda ka nui ku ilinka adika madalina dragiki

    RăspundețiȘtergere
  26. offffffffffffff tare is mumoshi ambi

    RăspundețiȘtergere
  27. offffffffff da kiar sunt tariii mumosiiii va besqq:P

    RăspundețiȘtergere
  28. afost cel mi frumoss film din viata mea .

    RăspundețiȘtergere
  29. a fost un film fain ,frate!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari