vineri, 20 mai 2011

Iubire si Onoare episodul 120

Nu rata luni 23 mai episodul 120 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com
Partea 1


Partea 2 click aici

32 de comentarii:

  1. hai va rog nu puteti si voi sa-l postati mai repede

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu au cum sa-l posteze daca nu a fost inca nici macar la televizor!

    RăspundețiȘtergere
  3. va rugam frumos puneti tot episodul nu numai prima parte....va rugam din toata inima......

    RăspundețiȘtergere
  4. Ovidiu la rapit pe Victor..

    RăspundețiȘtergere
  5. ne zice si mie cineva cum sa vad tot episonul 119

    RăspundețiȘtergere
  6. sub imiaginile de la prima parte este scris PT A DOUA PARTE CLIK AICI,si acolo vezi a doua si a treia parte.

    RăspundețiȘtergere
  7. la ce ora epizodul 120

    RăspundețiȘtergere
  8. este avewar ca episodul 120 este ultimul..am citit pe wikipedia k in total sunt 120:((

    RăspundețiȘtergere
  9. intra pe site-ul www.peteava.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. la ce ora se posteaza episodul 120 imi sp cineva va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  11. la ora 22:30 posteaza de obicei

    RăspundețiȘtergere
  12. de-am m-am saturat de asteptat...in fiecere seara aceeashi poveste trebuie sa asteptam citeva ore dupa difuzarea la TV..pakat ca sunt in strainatate si nu am protv sau acasa tv ca nash mai sta sa ashtept aici ore intregi::(((

    RăspundețiȘtergere
  13. da bine ca va deranjeaza ca lumea nu vb decent...da dece lumea nu vb decent...rs: ca voi adormiti pin difuzati filmu asta odata....ALOOOOOOO...trezirea...e 22:30...

    RăspundețiȘtergere
  14. dece nu pot vedea eppisodul 120

    RăspundețiȘtergere
  15. am o intrebare si va rog sa imi raspunda careva
    Dc apare doar prima parte ????

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) gata acum am vauzt k este si a doua parte :P

    RăspundețiȘtergere
  17. mai jos scrie partea 2 click aici

    RăspundețiȘtergere
  18. calmativa lumeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  19. sintet leii di tot filmu ista nal mai pot privi odata normal ca nu merge calumea

    RăspundețiȘtergere
  20. cite episoad emai sunt?

    RăspundețiȘtergere
  21. marionela palii va spune adela popescu si cu nadalina sint cele mai bune vrea si eu sa fiu atrita

    RăspundețiȘtergere
  22. baaai sa imi bag pla daka merge ce ma enerveaza muisti astia de la pe teava sa isi bage teava in cur ai dq fraeri sa il puna k inainte pff

    RăspundețiȘtergere
  23. imi place foarte mult telenovela

    RăspundețiȘtergere
  24. iubire si onoare e cel mai bun film de pe fata pamantului
    si toti actorii sunt buni rai depinde acum cum au rolul va pup mul;t mult de tot si va iubesc mult mult de tot pe toti actori din iubire si onoate

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari