vineri, 3 iunie 2011

Iubire si Onoare episodul 128

Nu rata luni 6 iunie episodul 128 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com





42 de comentarii:

  1. Andrei, eu te votez miine de la 16 datoare.

    O zi buna.

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc celoc care ma voteaza.Episodul acum se incarca asteptati.

    RăspundețiȘtergere
  3. pot sa te votez de la acelasi calculator de mai multe ori?

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se poate vota decat o data pe zi de la un calculator.

    RăspundețiȘtergere
  5. filmul va rog sunt nerabdatoare

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce dureaza atit de mult?????

    RăspundețiȘtergere
  7. haii de ce nul postati sunt nerabdator sal vad...

    RăspundețiȘtergere
  8. te votez si eu daca imi spui cum s-o fac :*

    RăspundețiȘtergere
  9. postati mai repede...va rog :-(

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunteti 300 de persoane online da-ti si voi cate un vot.

    RăspundețiȘtergere
  11. vot am dat deja....asteptam sa vedem filmul :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu te-am votat si ti-am promis ca te voi vota dela 16 calculatore cel putin.

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  13. Accesezi aceasta adresa http://vara.cancan.ro/BarcaLuiAndreiSorin-321/ multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Scuzati de intarziere,acuma se proceseaza am sa il postez cu link de youtube si de asta dureaza asa de mult.

    RăspundețiȘtergere
  15. hey....eu am votat...aqm posteaza si uh mai repede episodul aceste .. pup ms:*

    RăspundețiȘtergere
  16. nu merge zice k e video inexistent

    RăspundețiȘtergere
  17. partea doua o puneti >?

    RăspundețiȘtergere
  18. ACET FILM NU MERGE IN PLUS E DOAR PRIMA PARTE...DE CE TREBUIE SA ASTEPTAM ATAT DE MULT PTR A VIZIONA ACEST SERIAL?

    RăspundețiȘtergere
  19. andrei eu te-am votat deja:)o sa te mai votez si maine,dar te rog pune episodul mai repede:)multumim frumos pt toate episoadele:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ne cerem scuze insa se pare ca nu vrea sa ruleze pe server,asteptati pana miine dimineata si se va rezolva.

    RăspundețiȘtergere
  21. de ce nu merge?????????!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. poti sa imi zici si mie exact la ce ora ai de gand sa il postezi?nu de alta dar sa nu asteptam toti ca prostii

    RăspundețiȘtergere
  23. da cat mai are pana se incarca?

    RăspundețiȘtergere
  24. poti sa imi zici ora exacta cand va fi postat?

    RăspundețiȘtergere
  25. hai mei ca am asteptat toata ziua si numai 10min.sunt.te rog eu pune tot episodul:(((((

    RăspundețiȘtergere
  26. vreau sa privesc filmul aveti putina soviste postatil odata deja e seara din nou si inca nu pot privi episodul 128 varog scrieti sa stim

    RăspundețiȘtergere
  27. ce greu se incarca video,doar traim in romania calitatea dispare!

    RăspundețiȘtergere
  28. de ce merge atit de greu ?

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu vreau sa fiu ingrata, sunt chiar foarte recunoscatoare ca am putut sa urmaresc acest serial aici, ceea ce mi-a dat multe momente de placere si satisfactie, dar vreau sa intreb doar daca se poate face ceva de aici inainte pentru a vedea si ultimele episoade. De aici de la ep. 128 este imposibil de vazut, mai mult incarca decat merge. Oricum ar fi, multumirile mele cele mai sincere si calde pentru o munca ce aduce atata bucurie! Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  30. TE ROG NU MAI POSTA FILMU PE ALMAHE TE ROG CA NUL POT VEDEA ;;;; MERGE DOUA SECUNDE SI 10 SE OPRESTE SE ÏNCARCA FOARTE GREU ;;;;; IERI AM ASTEPTAT 3 ORE PENTRU 46 DE MIN DE FILM...

    RăspundețiȘtergere
  31. eu am vazut episodul 128 mi se pare nemaipomenit as vrea ca filmul iubire si onoare sa nu se mai termine niciodata dar din pacate e imposibil asa ca va rog sa continuati acest film va multumesc pwp.pwp

    RăspundețiȘtergere
  32. foarte interesant! pacat ca se termina

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari