vineri, 4 februarie 2011

Iubire si Onoare episodul 61



Nu pierde episodul de luni, 7 februarie din "Iubire si onoare", de la 20:30! pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Iubire si Onoare Episodul 61 part 1
 

 Iubire si Onoare Episodul 61 part 2
   
 

 

54 de comentarii:

  1. de ce dufizuti episodul astazi? sint sigura ca ar dori toti sal vada

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce nu difuzati episodul astazi?sint sigura ca ar dori toti sal vada

    RăspundețiȘtergere
  3. de bia astept sa inceapa pacat ca nu este nuami da luni pana joi

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai lasati-o balta cu porcaria asta de film , pai voi pt episodul 61 vreti sa astepte toata lumea pina luni..
    Ce prosteala e si asta a fost deja joi seara si voi il dati numa luni pe net( ...
    Mai terminati cu prostiile astea...

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca nu vezi bine secventele cum sa fie joi:P:))

    RăspundețiȘtergere
  6. fetelor scuzati ca va intreb poate nu vad io bine dar in serialul 60 la sfarsit arata pisica cu bomba si cum emir pleca la bucuresti,aici mai in sus arata alceva,e un episod pe care nu lam vazut sau nu lau publicat pe net?va rog lamuritima cat mai repede,pup

    RăspundețiȘtergere
  7. da ai dreptate e ceva neregula aici nu stiu ce este...
    daca stie cineva ceva spuneti(...

    RăspundețiȘtergere
  8. buna intrebare !! lamuriti-ma shi pe mn ;;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu vad chiar bine ....pote tu care spui ca sa fie goi ....esti proasta ...sau prost.... vb ca episodul 61 a fost joi seara ....
    Daca nu urmaresti ce te bagi ca si chiloti in cur????

    RăspundețiȘtergere
  10. Fetelor ia spuneti voi ???
    Amir e un barbat bine facut si frumos .....pacat ca acuma il vedem cu fata asta tot timpu baut si drogat

    RăspundețiȘtergere
  11. pai episodul 60 sa terminat atunci cind am exlodat pisica aia cu bamba, si la sfirsitul episodului arata ca luni trebuie sa arate cu totul alt ceva decit ceea ce arata aici ca o sa fie ...nu mai inteleg nimik,cred ca un episod nu este postat

    RăspundețiȘtergere
  12. Ceea ce e postat aici e un promo care contine secvente ce vor urma, dar nu luni neaparat ci in episoadele viitoare...secventele pe care le-au aratat joi dupa ep 60, acelea vor fi difuzate luni...asa zic eu

    RăspundețiȘtergere
  13. ...amintiti-va ca era vorba ca emir sa mearga la dezinthoxicare la bucurest...probabil va fii internat intro clinica:))

    nu e greu:)

    RăspundețiȘtergere
  14. eu nu mai inteleg nimik.....

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) o sa intalegi luni cand va fi postat episodul integral:P

    RăspundețiȘtergere
  16. promo asta e de la episodul 61 pt k o raneste bomba aia pe aia mica si amir pleaca la bucuresti sa o gaseasca pe noor si se duce la ilinca sa o intrb unde e si il vede pe ala mic..... el nu pleaca la nici o clinica unghiul mohamed a sp asa k ceilalti nu stiu k noor traieste..... si sa il lase pe amir sa se duca sa o gaseasca... degeaba va uitati k nu intelegeti nimic

    RăspundețiȘtergere
  17. Mare dreaptate ai......probabil nu stiu sa faca diferentza intre un episod si un promo....
    Si este normal sa se bage pe net dupa ce este vazut la tv.Unde atzi vazut voi ca se face altfel?
    Sau probabil asta vretzi voi.....

    RăspundețiȘtergere
  18. ce deviati mei atata,episoadele sunt foarte bine postate eu nu vad nici o greseala.Daca nu va convine si vi se pare ca nu sunt corecte postatile voi:P
    desteptii din gradina mare a Domnului=))))))))

    RăspundețiȘtergere
  19. eu de cand ma uit aici pe site'ul asta nu am vazut nici o problema de publicare a filmului .... si la care nu le convine sa se uite la tv si sa numai lasa comm aici aiurea :) ca nu are rost .... sper ca aia mica sa isi revina pt ca Amir a scapat'o cat de cat ca daca ii exploda la aia mica bomba in mana :O:O:O va dati seama ca murea din prima nici numai avea scapare ... da si Amir cu mama lui o sa o vada pe Noor ,dar is tare curioasa ce va spune Amir cand o sa vada ca copilu lui traieste ....

    RăspundețiȘtergere
  20. filmu e super .si pt altii prosti care nu inteleg nimic din filmu asta mai bine sa nu se mai uite ca se uita degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  21. eu propun ca cei care nu inteleg nimic sa se mai uite odata la seriile anterioare!

    RăspundețiȘtergere
  22. pai la cel cu gitul mare greu ajunge oricum, dar io am alta parare despre fragmentul de mai sus, cred ca este o reclama de la tv si este diferita de aia de la sfirsitul filmului.

    RăspundețiȘtergere
  23. eu nu stiu ce tot atata va bateti capu pt cei care is prosti sau celor care nu le place filmu :O nu se uita si gata si noua care ne place si admiram unele personaje bv noua si gata ... ce tot postati tampeni din astea aici in loc sa comentam despre film ...voi cumentati aici de cat de prost e unu sau altu ,bai fratilor chear nu va mai inteleg pe ce lume traiti ?????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  24. eu de ex ii admir pe Madalina Draghici (Ilinca ) si Radu Valcan (Amir ) si pe Nor ... si pe restul dar mai putin :x dar ii respect pe toti care joaca in acest serial

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu am o intrebare.Peste cit timp dupa cel posteaza episodul de la tv il pun si aici?

    RăspundețiȘtergere
  26. pe la ora 22:00 sau 22:30 sau cel tarziu la 23 eu asa ma uit mereu la orele astea is deja este postat aici serialul :P

    RăspundețiȘtergere
  27. am vizionat ep.61,este tot mai palpitant,,,super

    RăspundețiȘtergere
  28. pai eu nu cred ca putea altundeva decat la tv ca aici inca nu este postat :-s

    RăspundețiȘtergere
  29. nu inteleg de ce nu difuzeaza episodul 61

    RăspundețiȘtergere
  30. Cand bagati episodul integral pt k nu lam vazuth si as dori sal vadh akum sal bagati kath mai curand dar azy va rog ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. la ce va mai uitati daca nu intelegeti nimic........

    RăspundețiȘtergere
  32. va rog punetil episodul o data ca nu mai am rabdare

    RăspundețiȘtergere
  33. cind puneti filmul pe net ca mam saturat de asteptat deja,aveti soviste nu uitati si de acesti de pe net

    RăspundețiȘtergere
  34. da nu vrea nimeni sa-si divulge numele toti is nimeni

    RăspundețiȘtergere
  35. eu as vrea sa imi divulg numele numai ca imi cere nu stiu ce adresa de URL si eu nu am asa ceva si nu stiu cum se face .... daca sti spune-mi tu

    RăspundețiȘtergere
  36. pune o adresa de url care vrei tu si asta de la blog este ok

    RăspundețiȘtergere
  37. da ce are ori cu nume o fara oricum nu ne cunoastem cu nici unul...............nu, am dreptate?

    RăspundețiȘtergere
  38. pentru toate cele care mi-au raspuns urat le zik numa sa le fie rusine,eu doar am cerut parerea nu am dat cu paru eu sunt in italia si aici serialu ii in urma cu cel din tara,si dak nu se intelege ceva trebuie sa se vb urat

    RăspundețiȘtergere
  39. nu iti face griji fata din italia,in rom mai sunt oamnei needucati si in toata lumea nu ii baga in seama

    RăspundețiȘtergere
  40. super misto!!!!!!!!!!!!!!!!! multumim...:)

    RăspundețiȘtergere
  41. mea placut mult...............

    RăspundețiȘtergere
  42. nu mi1a plakut acest episod..e fals..de aici spune ca fata e plina de singe pe fata..de aici o arata fara zgririeturi..makar sa o picteze se putea,nu? nu am fost impresionata

    RăspundețiȘtergere
  43. pai da mai k oamenii as s omoari numa ka s videtz voi zgirieturi

    RăspundețiȘtergere
  44. Frumos, insa poate cineva sa posteze varianta full va rog? Pe langa cea in doua parti. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  45. radu este foarte sexos si frumos dar pacat ca e ca o mamie fara culoare

    RăspundețiȘtergere
  46. imi poate spune cnva in ce episod a jucat adelina pestritu???k eu mam uitat la toate si nu am vayuto

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari