luni, 7 februarie 2011

Iubire si Onoare episodul 62






Nu rata astazi 8 februarie epsiodul 62 din iubire si onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Iubire si Onoare Episodul 62 part 1
   
 



Iubire si Onoare Episodul 62 part 2

43 de comentarii:

  1. De bea astept dar ati putea sal puneti integral fara partea 1 sau 2 sa fie continuare asa da multumesk :););):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuuuuh , ce-mi place serialul asta.
    Parca-mi pare ca mai am o vesnicie pana maine.
    Astept cu nerabdarea episodul 62.


    Voi ce parere aveti despre cuplul Madalina si Radu, daca ar fi realitate ca mie chiar imi par draguti ambii, le sta bine impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  3. unele lucruri din aces serial incep sa se lamureasca... mai sunt multe episoade? :D imi place foarte mult filmul... buna treaba

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place foarte mult acest film.Dar de ce nu pot sa vad episodul62?

    RăspundețiȘtergere
  5. da chiar ii sta bine lui Madalina DRAGHICI cu Radu Vulcan .....sunt frumosi si draguti amandoi!!!!dar din pacat Radu are o relatie cu Adela Popescu ........

    RăspundețiȘtergere
  6. Da si eu astept episodul 62 sa vad ce se mai intampla :x .... voi chear nu faceti diferenta intre serial si film :-w ... serial inseamna cand vezi in mai multe episoade ce se intampla iar filmu inseamna cand il vezi timp de 1-2 ore si numai are continoare in urmatoarele episoade :O Iar IUBIRE SI ONOARE ESTE SERIAL NU FILN .... cum se face sa pot pune sa imi apara cu numele meu ca imi cere URL si eu nu am adresa de URL stie careva cum se face sa imi spuna si mie ... poate are ILINCA acum curajul sa ii spuna la AMIR ca copilu este al lui si ca al 2-lea NUME AL COPILULUI ESTE AMIR :x ... si chear daca la MADALINA DRAGHICI si la RADU VALCAN le'ar sta bine impreuna din din pacate nu sunt impreuna si in viata de zi cu zi .... ar trebui totusi sa realizati ca RADU VALCAN si ADELA POPESCU sunt acuma impreuna si PAR FERICITI ...chear daca nu prea imi place nici mine asta ... poate ei chear sunt fericiti si oricum ori ce relatie la inceput este frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. va multumesc tare mult ca exista un site unde pot sami vad filmu preferat.cu respect

    RăspundețiȘtergere
  8. ca nu mai rezist vreau sa aflu cit mai mult despre acest film

    RăspundețiȘtergere
  9. kiar abia astept sa vad reactia lui Amir despre copil

    RăspundețiȘtergere
  10. spunetimi va rog si mie cind merge ep 62? please

    RăspundețiȘtergere
  11. in seara asta este la tv iar aici este postat la 22

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonima care a posta la ora 23:51 le sta bine doar ca inimile lor intradevarnu se iubesc cum e in film sunt ft ft draguti amandoi le-ar sta bine dar asta depinde de ei :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Serialul chiar e super... abia ashtept sa vad episodul urmator

    RăspundețiȘtergere
  14. cind o sa fie pus ep 62????????????????

    RăspundețiȘtergere
  15. mmmmmmmmm filmul e sooper fany imi place la nebunie acest film shi ash vrea sa le transmit actorilor ca sunt cei mai tari ... bravo...!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. dar am shi eu o singura intrebare la ce ora o sa fie acesta serie online pe net... imi poate spune cineva dar sa fie concret va rog...!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. imi spune si mie cineva cum pot sa fac sa apar cu nume cand scriu un comm aici :-w ca imi cere adresa de URL si nu am cum cumse face

    RăspundețiȘtergere
  18. ce adresa ??? poti sa mi'o scri aici

    RăspundețiȘtergere
  19. www.iubiresionoare.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  20. ard de nerabdare sa urmaresc serialul

    RăspundețiȘtergere
  21. la ce ora apare episodul62

    RăspundețiȘtergere
  22. partea a 2'a nu merge!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. de ce nu putem vedea partea a doua?

    RăspundețiȘtergere
  24. eu tot nu reusesc sa vad partea a 2-a !!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. nush...eu am reusit la ambele

    RăspundețiȘtergere
  26. acuma ma uit si eu la ep 62 :D ... aici poti sa vezi la aceasi ora este postat ep :P

    RăspundețiȘtergere
  27. nici la mine nu merge partea a2a

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu merge partea a 2 la episodul 62.De ce?

    RăspundețiȘtergere
  29. eu sunt foarte departe de casa si am cautat foarte mult un site sa pot sa vad filmu asta..dar este foarte enervant ca tre sa astept atat de mult ptru a se publica urmatoru ep...app nici la mn nu se incarca ep62..mai are rost sa mai incerc sau o las pe maine?

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce vad ochii mei Doamne, mi-e rusine mie de rusinea voastra, ma intreb cate clase aveti dragutelor, habar nu aveti sa scrieti in Limba Romana.

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma da scirboasa poate sa fie OXANA ,,, da cit pote sa fie de uriya cu gura aia iey intro parte face fata aia ca si cum ar suge un cal ::::)))))

    RăspundețiȘtergere
  32. Ya ca vad si eu o inteligenta care stie sa corecteze si ia inculta da linbi in cur la caini bagabonti pe strada...::::))))

    RăspundețiȘtergere
  33. nici la mine nu merge partea 2

    RăspundețiȘtergere
  34. da ce cavoli nu pot sa vad partea 2 cine imi zice.......................

    RăspundețiȘtergere
  35. CAND VEZI FAZA CU AMIR SI NOOR TE PRIND NISTE FRIGURI ESTE INDUIASATOR FOARTE FRUMOS

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari