marți, 8 februarie 2011

Iubire si Onoare episodul 63

Nu rata astazi 9 februarie episodul 63 pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Iubire si Onoare Episodul 63 part 1





Iubire si Onoare Episodul 63 part 2

49 de comentarii:

  1. nu m,erge partea a 2 a din episodul 62 de kee????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da eu am mazut ambele parti pana acum 10 minute

    RăspundețiȘtergere
  3. nu merge episodul 62 partea a doua ...pacat !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ep 63 nu este postat inca de ce

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim care a postat la 23:08
    Episodul 63 apare maine la 22:00 sau 22:30


    Eu privesc serialul asta cu lacrimi in ochi, mai frumoasa poveste de dragoste nu cred ca se intilnesti in alte filme/seriale, si astept cu nerabdare epidosul de maine.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu e srtanie la ora care lam postat

    RăspundețiȘtergere
  7. ufff ce emotionant a fost episodul asta ;;) ... a fost tare frumos dar eu cred totusi ca Ilinca ii va spune la Amir de copliu lui numai poate sa il minta la nesfarsit oricum ... eu am vazut ep 62 cap-coada :) .... abea astept ep de maine seara nici numai am rabdare sper sa treaca cat maai repede timpul ;).Aziz numai dupa banii si sa fac cat mai mult rau impreuna cu Oxana si cu Carmen :O ... voi astepta ep de maine seara ne mai auzim :-h

    RăspundețiȘtergere
  8. nu pot sa vad ep 63 de ce?

    RăspundețiȘtergere
  9. Se poate sa mai postati si pe alt server decit Trilulilu va rog? Nu toata lumea poate vedea serialul.....Nu am mai vazut de la ep 60.....va rog mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. cauta si pe youtube ca e acesi chestie :d

    RăspundețiȘtergere
  11. dar de ce nu se posteaza episodul 63?

    RăspundețiȘtergere
  12. pt ca se va posta in seara asta la ora 22

    RăspundețiȘtergere
  13. vreau sa vad episodul 65 ma ajutati si voi????
    ?

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare rau dar nu te putem ajuta cu nimik....

    RăspundețiȘtergere
  15. Dar cu cine va raminea Amir pina la urma???

    RăspundețiȘtergere
  16. spuneti-mi va rog frumos cineva cine cinta piesa pe muzica careia ei fac dragoste?

    RăspundețiȘtergere
  17. la 21 30 prima parte si la 22 a doua parte

    RăspundețiȘtergere
  18. dar eu tot nu inteleg de ce se pune ep 63 asa de tarziu?

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai normal ca cu Ilinca va ramane Amir si cu copilu lor ca doar se iubesc numai ca Ilinca ascunde asta ... dar ei nu is dau seama ca persoanele de langa ei le vor raul adica cum ii Aziz ,Oxana ,Carmen ,Sarpe...:P

    RăspundețiȘtergere
  20. ii postata doar prima parte

    RăspundețiȘtergere
  21. partea a 2 din ep 63 cand apare???

    RăspundețiȘtergere
  22. ufff doamne de 1.000 de ori aud intrebarea asta dar voi nu urmariti tot timpul aici si mai ales sa spus de 1.000 de ori ca la ora 22 este tot ep postat :O greu mai sunteti de cap :O

    RăspundețiȘtergere
  23. man ce nebuni sunteti cica ba vreti sa vedeti pe dracu ba pe masa ,,,voi nu intelegeti vedeti in fiecare seara episodul respectiv si nici unul altu 65 sau stiu eu ce

    RăspundețiȘtergere
  24. eu stiu tot si inteleg fff bine Iubire si Onoare si ma uit pt ca imi place ca daca nu imi placea nu ma uitam deci spunele la restu nu mie :P si mai treceti si voi cu un nume pe aici sau va ascundeti :O

    RăspundețiȘtergere
  25. Dya, deschide ochii...
    Eu mi-am pus numele deodata, din comentariul nr. 5
    asa ca... eu nu ma ascund de nimeni :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Partea 2 a episodului 63 este fara audio.De ce?

    RăspundețiȘtergere
  27. cind VA aparea episodul 64?

    RăspundețiȘtergere
  28. de ce nu merge parte 1 a episodului 63?

    RăspundețiȘtergere
  29. de ce nu merge partea 1 de le ep 63?????????????????

    RăspundețiȘtergere
  30. da nu merge prima parte de la ep63...spune ca nu exista fisierul? :(

    RăspundețiȘtergere
  31. sa va ia dracu cu .. postare nu a fost gasita.. ati ramas la fel de 20 de ani ce ati facut

    RăspundețiȘtergere
  32. va batetijoc de oameni si mai ales cu postul pro tv international...vai vai pt. romanii din strainatate ce difuzati ?DOAR RELUARI SI PORCARII... SI MAI SI PLATIM voi ce credeti?

    RăspundețiȘtergere
  33. vreau episodul 64 de ce distribuiti atata de tarziu.murim de curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
  34. pai il pune dupa ce sa difuzat la tv ,ca asa ii si normal dupa ce ii la tv sa il puna si pe net... eu is multumita ca macar il pune integral nu ca la MOSTENIREA unde pune doar rezumatu si tu tra sa cauti tot episodul :O ... CEI LA IUBIRE SI O ONOARE SUNT CEI MAI DE GASCA CA PUN EPISODUL INTEGRAL si chear daca este la ora aia si mor si eu de curiozitate sa vad mai departe ce se intampla ,astept si ii multumesc ca pun episodu integral :x ii ador mai mult pt asta ... Amir si Ilinca multa bafta in continoar :x va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  35. d c nu merge episodul 63 ,nu pot sa vad nimic

    RăspundețiȘtergere
  36. nu merge nimic asa cum nimic nu merge in tara asta

    RăspundețiȘtergere
  37. eu nu am rabdare sa se inceapa mai repede seria 64)

    RăspundețiȘtergere
  38. de ce nu merge episodul 65

    RăspundețiȘtergere
  39. imi place aces serial este frumos sunt niste actorii superbi mai ales ilinca si amir sunt preferati mei dar saa nu uitam si de victor este foarte frumos.cand se va terimna acest serial o sa ma gandesc mereu la sfarsit

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari