miercuri, 16 februarie 2011

Iubire si Onoare episodul 68

Nu rata astazi 17 februarie episodul 68 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com
Iubire si Onoare Episodul 68 part 1
   
 

Iubire si Onoare Episodul 68 part 2

73 de comentarii:

  1. de ce nu pot sa vad partea 2 din ep 67?

    RăspundețiȘtergere
  2. postati va rog ep pe tiriliu ca sa pot vedea si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu pot sa vad ep 67 partea a 2

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu pot vedea ep.67 part 2

    RăspundețiȘtergere
  5. Abea astept sa vad si ep 68 deseara :x ador serialu asta ... ce ma bucur ca Ilinca cu Amir s'au impacat :x

    RăspundețiȘtergere
  6. la mine a mers ambele parti perfect!!!ador si eu serialul asta si abia astept ce va fi deseara!!!da imi spune cineva cap pe la ce ora va fi postat????

    RăspundețiȘtergere
  7. MULTUMIM PENTRU EPISOADELE POSTATE.Foarte frumos serialul,imi place mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. la ce ora se difuzeaza episodul 68???????

    RăspundețiȘtergere
  9. nu raspunde nimeni la ce ora

    RăspundețiȘtergere
  10. uraaaaaaaa este partea intai....

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nu pot vedea nici partea 1,la voi se deshide?

    RăspundețiȘtergere
  12. nici acum nu pot sa vad prtea2

    RăspundețiȘtergere
  13. imi pare bine ca ilinca s-a inpacat cu amir...va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  14. nu mai intrebati de o mie de ori cind v-a fi postat.in jurul orei 21.00 se posteaza prima parte sau la 21.35 ambele parti

    RăspundețiȘtergere
  15. eri o fost sooper dar punetil pe cel de azi...........:(

    RăspundețiȘtergere
  16. cui ai spui ...acest lucru al astemptam de mult!!!e tare filmul facut!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. mai ales muzica.....LEONARD COHEN......LA ADORO!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. kum poti sa scrii ca este postat integral daca este numai 1 parte

    RăspundețiȘtergere
  19. lume a vazut cineva partea a 2

    RăspundețiȘtergere
  20. dac ati vazut spuneti si mie unde sa ma uit

    RăspundețiȘtergere
  21. cum se kiama melodiile cand in film apare adela popescu ???

    RăspundețiȘtergere
  22. sory,am vrut sa zic 22.00 si 22.35

    RăspundețiȘtergere
  23. oaio care a spus 22:00 shi 22:35

    RăspundețiȘtergere
  24. partea a 2-a ink nu e postata..acusi...

    RăspundețiȘtergere
  25. va rog postati si partea a doua

    RăspundețiȘtergere
  26. kind peste kit timp o sa fie postata

    RăspundețiȘtergere
  27. cind ei fac dragoste ..e buna piesa...o stie cineva?mersi mult...

    RăspundețiȘtergere
  28. postati odata partea a 2-a!

    RăspundețiȘtergere
  29. :)))))------.:))---:))la ora 23 vine partea 2

    RăspundețiȘtergere
  30. ei iubire si onoare postati va rog partea a doua

    RăspundețiȘtergere
  31. eiiiiiiii eiiiiiiii romanasiilor ca nu avetzi rabdare.....:)))))

    RăspundețiȘtergere
  32. postati odata partea a2-a ! vreti sa ne rugam de voi?

    RăspundețiȘtergere
  33. este 22:50 si nu alti pus ica chindi il puneti ?

    RăspundețiȘtergere
  34. hai punetil odata ca nu am rabdare sa vad partea a 2-a

    RăspundețiȘtergere
  35. spuneti-mi va rog cum se numeste melodia de la 05:20 ?

    RăspundețiȘtergere
  36. auuuu, pune cineva partea 2????

    RăspundețiȘtergere
  37. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  39. kum se numeste melodia de la 05:20 de la prima parte.. ??

    RăspundețiȘtergere
  40. cine poate sa imi spuna cum se numeste piesa care cinta la nunta lui Coco :)) mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  41. am vazut ka aziz face sa explodeze masina.... o sa moara cineva????? nu mai am rebdare pana luniiiii

    RăspundețiȘtergere
  42. MELODIA CAND FAC EI DRAGOSTE...."LEONARD COHEN ...A THOUSAND KISSES DEEP"

    RăspundețiȘtergere
  43. multumim din suflet celor care pun filmul aici ,,,oare ce se va intimpla doame daca va muri victor serialul va fi foarte tragic ,un pacat ,deabea astept sa vad luni........o dumineca placuta va doresc

    RăspundețiȘtergere
  44. va multumesc din suflet k existati...k altel n-as vedea filmu...va urmaresc din spania si knd este difuzat la 20.30 nu pot sa-l vad k muncesc....va multumesc mult....

    RăspundețiȘtergere
  45. iubesc telenovela asta...o urmaresc din spania din pacate pe net...si dc va tot vaitati ca nu gasiti partea a 2 a eu in 6 zile am vazut toata telenovela de la primul episod si am gasit toate partile.nu stiti voi sa cautati...abia ast sa vad ep 69.sper sa nu moara nimeni in explozie.

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  47. ADOR SERIALULA ASTA DAR AMIR SI ILINCA SUNT CEI MAI DRAGUTI

    RăspundețiȘtergere
  48. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  49. nu costa nimic iti trimite un ail cand posteaza episodul pe blog

    RăspundețiȘtergere
  50. cel mai fain film pe care lam vazut ai iubesc pe toti din iubire si onoare mai ales pe linca si amir ma bucur ca linca ia zis ca victor e copilu lu amir acuma sunt cei mai fericiti

    RăspundețiȘtergere
  51. super filmul , dar cred ca ar fi placut la toti sa apara toate serile, nu pe rind ca nu avem rabdare.
    va rog frumos ginditava la propunerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  52. si cum sa fac ??? sa ma abonez???

    RăspundețiȘtergere
  53. Va Iubesc Amir Si Ilinca<3

    RăspundețiȘtergere
  54. trebuie sa dea mai intai episodul la televizor si dupaia il pune pe net...nu e asa de usor ..

    RăspundețiȘtergere
  55. cand pot vedea episodul 69?luni?

    RăspundețiȘtergere
  56. Cum se numeste melodia kand amir cu ilinca fac dragoste?....plzzzz raspundeti..:|

    RăspundețiȘtergere
  57. spuneti-mi va rog cum se numeste versul de la nunta lui coco si abdullah..aia din club(din episodul 68)

    RăspundețiȘtergere
  58. DC NU POT VEDEA EP 67?????

    RăspundețiȘtergere
  59. imi spuneti va rog?????spuneti-mi va rog cum se numeste versul de la nunta lui coco si abdullah..aia din club(din episodul 68)

    RăspundețiȘtergere
  60. cum se numeste melodia de la ep. 68?cea de la nunta lui coco.spunetimi si mie va rog.DACA STITI TRIMITETIMI RASPUNSUL PE ID-UL ACESTA plesa_yasmyna.

    RăspundețiȘtergere
  61. vreau si eu sa stiu cum se numeste melodia!!

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari