vineri, 18 februarie 2011

Iubire si Onoare episodul 69


Nu rata episodul de AZI, 21 februarie pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Iubire si Onoare Episodul 69 part 1
   
 



Iubire si Onoare Episodul 69 part 2

64 de comentarii:

  1. MAI REPEDE SA APARA CAI DIN CE IN CE MAI INTERESANT

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte palpinant shi te duce intr-o stare wow.. parca ai fi tu in acest film...:):):)

    RăspundețiȘtergere
  3. serialul poate fi vazt in seara asta sau luni?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu,nu luni!Eu mam uitat si merge astazi la ora 22:23 asa ca nu stateti pe ginduri dupa ce o sal puie o sa privim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. pai la ce ora o sa fie deja e 22 45 si inca nui........

    RăspundețiȘtergere
  6. serialul va fi postat in seara asta?la ce ora?il urmaresc din Germania..e super filmul!!

    RăspundețiȘtergere
  7. stiu dar vad si eu cal caut si nimik nui postat astept cu nerabdara sa se puie

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu prea cred sa fie astazi...daca nue pina la ora aceasta.....cred ca il vom vedea tocmai luni..

    RăspundețiȘtergere
  9. mai sus scrie:nu pierde luni episodul 69 din Iubire si Onoare :(

    RăspundețiȘtergere
  10. da da da nu am tras atentia asa ca la culcare ...luni il vom privi...

    RăspundețiȘtergere
  11. cand pune iubisubi ep 69 ca nu am rabdare m_am plictisit sa me joc longju3

    RăspundețiȘtergere
  12. ajutorrrrrrrrrrrrrr nu mai pot rezistaaaaaaaaaaaaaaaaaa ct

    RăspundețiȘtergere
  13. luni o sa fie postat episodul

    RăspundețiȘtergere
  14. tare filmul eu il urmaresc din italia in fiecare noapte

    RăspundețiȘtergere
  15. vreau sa apara ep69 mai repejor va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa apara mai repede ca nu am rabdare...

    RăspundețiȘtergere
  17. e un film super tare si nu am rabdare sa vad si ep69 nu mai rezist...

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos,da ce pot sa zic chiar frumos si din ce in ce mai interesant

    RăspundețiȘtergere
  19. inca putin...nu am rabdare...sa apara odata va roooog

    RăspundețiȘtergere
  20. iii astept cu nerabdare ep69 vrau sa vad ce sa intimplat cu amir si ilinca si victor sper sa fie bine

    RăspundețiȘtergere
  21. dar la ce ora va fi postat

    RăspundețiȘtergere
  22. la 21 prima parte si la 22 a doua parte sau mai repede:P

    RăspundețiȘtergere
  23. te iubesc mada esti foarte frumoasa este si amir da nu k ilinka te ador este te pppppppppppppp

    RăspundețiȘtergere
  24. ce asa greu apare.............

    RăspundețiȘtergere
  25. cand si la ce ora apare episodul 69

    RăspundețiȘtergere
  26. astept cu nerabdare sa urmaresc episodul,oare ce se va intimpla ,super film

    RăspundețiȘtergere
  27. n-o sa vedem daca nu-l posteaza odata

    RăspundețiȘtergere
  28. hai aveti rabdare shi voi ka o sa fie astazi....

    RăspundețiȘtergere
  29. ma da de ce nu sunt punctuali aia e naspa...au spus ca la 21 prima parte..sunt neseriosii degeaba nu e vb de rabdare si blabla

    RăspundețiȘtergere
  30. dragii mei....eu anteleg asa...acuma s-a anceput la tv..dupa ce se difuzeaza prima parte la tv...se poasteaza si aici....ajung atatea antrebari,nu?si din cate ati vazut mereu apare dupa 22...ms

    RăspundețiȘtergere
  31. pentru partea a doua asteptati panan la 22 atunci va fi postata

    RăspundețiȘtergere
  32. oameni nerabdatori.....asteptati un pik si o sa vedeti ce se va intimpla .....rabdareeee!

    RăspundețiȘtergere
  33. pai nici eu nu stiu de ce tot atatea intrebari cand apare si un stiu ce ca "iubire si onoare " nea spus frumos cum apar episoadele aici eu nu stiu ce este atat de greu de priceput :O:O si eu va urmaresc din norwegia ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. poi na asa is romaniii....:))))e foarte frumos filmu....meritaa sa astepti oricat...va pup din germania....eu la protv intl nici nu ma mai uit ca e in urma rau de tot .....va pup si numai bine....astept part 2....

    RăspundețiȘtergere
  35. cind apare partea 2-a ?????????

    RăspundețiȘtergere
  36. cika pe bune este ceasul 10:11 si nu ati dat partea a 2 a ...

    RăspundețiȘtergere
  37. unde ma uit la adoua parte?

    RăspundețiȘtergere
  38. daaaa..........asteptati un pik ca acus se difuzeaza ce atitea intrebari .....doar sa spus clar cind si cum............si nu mai faceti atita zarva .........la toti le place ...........da rabdare oameni buni!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. este postata si partea a doua

    RăspundețiȘtergere
  40. ce se va intimpla cu ei ? dupa asa o bomba nu cred ca vor fi bine........

    RăspundețiȘtergere
  41. SUPER TARE NUMAI CAL DATI INTRERUPT SI NU SE INTELEGE

    RăspundețiȘtergere
  42. tare curioasa sunt sa vad ce se intampla in episodul de maine :-w

    RăspundețiȘtergere
  43. cred ca bomba nu a fost pusa la masina lui Amir dar la masina alaturata,,,,

    RăspundețiȘtergere
  44. wauuuuu abea atpt maine!!!

    RăspundețiȘtergere
  45. Sooper filmul!!!!!!!!!!!!!dar ne cam tin prea mult in suspans,simt ca o sa explodez de atita nerabdare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  46. supur filmu nu am cuvinte ma bucur ca il pot vedea si din corsica dar ce se intampla cu toti dupa explozia masinii?

    RăspundețiȘtergere
  47. nu stiu ce sa cerd astept cu sufletul la gura sa vad ce se va intimpla ,daca va muri toti din masina filmul isi va pierde farmecul ,

    RăspundețiȘtergere
  48. cum se numeste melodia de la ep. 68?cea de la nunta lui coco.spunetimi si mie va rog.DACA STITI

    RăspundețiȘtergere
  49. nu pot sa vad ep 69,nu merge...de ce????

    RăspundețiȘtergere
  50. mai dar daca va uitati aproape de fin epis se pare ca sau incurcat masinile si in aia in care erau toti nu au explodat si cea cu hasan
    parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Super,acum astept cu nerabdare episodul 70...

    RăspundețiȘtergere
  52. da e adevarat,ei totsi raman in viatsa,alta mashina explodeaza)

    RăspundețiȘtergere
  53. imi poate spune cineva cum se numeste melodia araba de la nunta lui coco?:( plss

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari