miercuri, 25 mai 2011

Iubire si Onoare episodul 122

Nu rata miercuri 25 mai episodul 122 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com


Prima parte


Partea 2 click aici

26 de comentarii:

  1. de ce ny il puneti mai dimineata?

    RăspundețiȘtergere
  2. va rog sa nu mai le bagati de 2 ori************* PLEASE
    va pup imi place foarte mult filmul ************

    RăspundețiȘtergere
  3. bagatil mai repede diseara sper sa nu intrziati ca si aseara

    RăspundețiȘtergere
  4. va rog frumos puneti filmul imi este foarte interesant sa il vad si pe 122

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am saturat sa astept.................nu mai am rabdare!!!!!!!!!!postatil mai repede...plizzzz.

    RăspundețiȘtergere
  6. dar de c e nu dati filmul mai repede?

    RăspundețiȘtergere
  7. locuiesc in strainatate si nu am timp sa vad filmul seara ptr ca muncesc.mi-ar placea sa il dati mai de dimineata daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca stiti ca il posteaza seara dupa ora 22.30 de ce mai insistati atata de pe zi????

    RăspundețiȘtergere
  9. este super reusit dar as dori sa il vad mai repede

    RăspundețiȘtergere
  10. este super fain imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  11. trebuie sa intelegeti canu au cum sal posteze mai repede pana nul difuzeaza la tv nau de unde sal ia

    RăspundețiȘtergere
  12. esta super fain serialul dar as vrea daca se arata mai devreme

    RăspundețiȘtergere
  13. caatare la ce ora se posteaza filmul ??????

    RăspundețiȘtergere
  14. hadeti postati ep va rog mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. va rog nu intindeti asa de mult rizina, bagatil odata mai repede!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. salut,,am o rugaminte la voi,,,eu nu pot vedea rwgulat seara de seara filmul,,,pentruca nu sint in tara sinici pe internet nu am posibilitateata de alvedea,,,am ramas la episodul 110 si deacolo nu ilmai pot vedea intru pe saiturile care scrie aici danu -lpot vedea,,,va rog daca aveti placere sa imi spuneti cumas putea sa-l vad...multumesc frumos...marina,.

    RăspundețiȘtergere
  17. salut la toata lumea,,am o rugaminte la voi,,poate sa-mi spuna cineva cu as putea vedea filmul eu nu amposibilitatea sa ilvad seara de seara ca muncesc si ajung tirziu,,,am ramas la episodul 110 mai departe nu pot vedea nici cum,,,intru pe sitele dat dar nu-l vad e sscris(prefata)...si atit,,,va multumesc anticipat marina...

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamne fereste ce disperati mai santezi,hallo bagati serialo tot la o saptamana mai bine sa vedem dispera ,disperati

    RăspundețiȘtergere
  19. partea a doua cand putem sa o vedem???

    RăspundețiȘtergere
  20. scrie mai jos partea 2 click aici

    RăspundețiȘtergere
  21. telenovela va avea marele final pe 23 iunie

    RăspundețiȘtergere
  22. maiii da arata-ti odata unde e victor?

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari