miercuri, 25 mai 2011

Iubire si Onoare episodul 123

Nu rata joi 26 mai episodul 123 din Iubire si Onoare pe www.iubiresionoare.blogspot.com
Prima parte


Partea 2 click aici

33 de comentarii:

  1. cand postati urmatorul ep?

    RăspundețiȘtergere
  2. postati ep urmator varog

    RăspundețiȘtergere
  3. ce sa intamplat cu episodul de azi nu il mai difuza-ti ???

    RăspundețiȘtergere
  4. da cine la rapit pe Victor?cum credeti?

    RăspundețiȘtergere
  5. telenovela va avea marele final pe 23 iunie

    RăspundețiȘtergere
  6. iubire si onoare!!!ador filmu....da aceashi poveste cautarea lui victor?

    RăspundețiȘtergere
  7. postati odata filmul..ca sunt nerabdatoare sa il vad....

    RăspundețiȘtergere
  8. cine la rapit pe victor pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  9. buna la toti.. va rog tare mult ajutati-ma daca puteti ... cand vorbesc de obicei kuki si iasmin... se aude o melodie cu vioara e foarte frumoasa... daca stiti cum se numeste .... va rog tare mult lasati un mesaj.... multumesc ...

    RăspundețiȘtergere
  10. offf aveti putina rabdare o sal posteze eu inteleg cai foarte interesant caci si mie imi place dar asai trebuie ca sa asteptam

    RăspundețiȘtergere
  11. postati mai repede urmatorul episod

    RăspundețiȘtergere
  12. eu zic ca samira la rapit ca cam semana tare clovnul cu ea

    RăspundețiȘtergere
  13. filmul acesta a devenit putin cam plictisitor din punctul meu de vedere....

    RăspundețiȘtergere
  14. cine la rapit pe victor??

    RăspundețiȘtergere
  15. cine la rapit pe victor >>spuneti va rog

    RăspundețiȘtergere
  16. NU MAI SCRIETI "DE CE NU DIFUZA-TI"!!!!!!!!!! Ce profesori de limba romana ati avut? eu difuzez, tu difuzezi, ... voi difuzati, ei difuzeaza

    Cu cratima se scrie doar cand sunt doua cuvinte unite "ia-ti pastila" (ia îţi)

    RăspundețiȘtergere
  17. eu cred k l a rapit ovidiu....

    RăspundețiȘtergere
  18. chiar ca plictisitor....se vb numaai de rapirea lui victor...or sa mai fie 10 episoade bazate pe acelasi subiect.=))))

    RăspundețiȘtergere
  19. STIE CINEVA VREO MELODIE ARABA DIN FILM, CUM SE NUMESTE? LE-A GASIT CINEVA? IMI PLAC FOARTE MULT SI NU STIU CUM LE POT GASI. MI-AS DORI FOARTE MULT O LISTA CU SOUNDTRACK-URILE, SAU MACAT O PARTE DIN ELE. VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  20. dmne...am 14 ani sh va jur k miau dat lacrimile knd am vzt scena q ilinca sh paritele..

    RăspundețiȘtergere
  21. a devenit foarte plictisitor fara nici un anteles sa pierdut tot

    RăspundețiȘtergere
  22. pacat ati anceput bine nimic nu mai are logica

    RăspundețiȘtergere
  23. o melodie cind Amir cu Ilinca sunt certati 'Natacha Atlas -Gafsa'

    RăspundețiȘtergere
  24. pe victor la rapit roxana si cu aziz?

    RăspundețiȘtergere
  25. urmaresc de la inceput IUBIRE SI ONOARE dar acum ce o sa se intample in episoadele urmatoare?

    RăspundețiȘtergere
  26. Postati tot filmul va rog!

    RăspundețiȘtergere
  27. Da sper sa il gaseasca mai rpd pe victor8-|..ca e cam monoton:-??

    RăspundețiȘtergere
  28. va rog din sufletul meu iubire si onoare spuneti-mi si mie va rog toate melodiile pe care le aveti in film bune de dansat va rog din suflet repede

    RăspundețiȘtergere
  29. Natacha Atlas - Gafsa melodie araba

    RăspundețiȘtergere

Va rugam sa aveti un limbaj decent

Ultimele postari